? ??????????????Purple Stars? ????? ?? ???Rating: 4.2 (874 Ratings)??302 Grabs Today. 51658 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????Famous NEW? ????? ?? ???Rating: 4.8 (37 Ratings)??300 Grabs Today. 10974 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, June 16, 2011

selamat hari bapa..

hai..assalammualaikum...

hm...hari niha..aku nk wish selamat hari bapa pada semua bapa yang disayangi oleh anak2 mereka...aku tak dpt nk wish cuma aku akan pergi lawat pusara arwah ayah aku utk ucp selamat hari bapa..utk semua yang masih ada bapa..jagalah bapa anda baik2...sebab bapak mana tak sayg anak...perit bila hidup tanpa bimbingan seorg bapa..tapi kita redha dgn qadaq dan qadar tuhan..mgkin ini yang tebaik...mudah2 an amin..

Sunday, June 12, 2011

bile dugaan melanda

pada tarikh keramat 29 mei 2011 aku dikejutkan akan sesuatu maslah yang aku sendiri tidak terjangka...tepat pada 1 pagi aku dikejutkan oleh abang aku,,patutnya pada hari keramat itu aku ke kuala selangor untuk menghadiri kenduri kahwin akak ofis aku tapi apakan daya tuhan lebih maha mengetahui...hati aku terdetik apa yang akan berlaku bila abg aku ckp nanti akan ada diantara keluarga aku akan tumbang,,,tepat pada 6.30 pagi aku terus bergerak ke ktm serdang dr rumah akak ofis aku..entah la bile tibe dirumah aku melihat ibuku sedg brsedih dan menangis,,,dan kami terus pulang ke kg dan aku terpinga2 dgn seribu persoalan,..bile tiba ke rumah mak lang aku,,hancur hati aku bile mendengar masalah yang keluarga aku hadapi..aku rasa sgt marah dan sedih,,sgt kecewaa hati ini bagai diracik2..aku rasa masa depan keluarga aku gelap gelita,,ibuku...dgn sakit jantungnya itu membuatku aku bertambah sedih...berat dugaan yang harus kami hadapi...aku nyaris kehilangan ibuku...aku nyaris membunuh seseorang yang aku hormati..entah la aku hilg pertimbangan bile diberitahu akan hal ini...utk pertama kalinya aku betul2 menjadi marah dan menjadi kurang ajr dgn nenekku sendiri..aku menengking nenekku sendiri..aku marah giler dgn setiap kata2 nenek aku,,,,fikiran ak berserabut..mngkin aku boleh digelar biadap kot..tak pelah janji keluarga aku tak sakit,,sepatutnya pada 7 jun mak aku dpt anugerah cemerlang namun apakan daaya disebalik kegembiraan terselit duka y menghiris dada..akhirnya kami terpaksa berulang alik dr pj ke kg..pastu aku mendapat thu satu lg rahsia ble aku terbaca 1 msg,,lagi aku menjadi marah sgt2 marah dan sgt sedih,,kenapa keluarga aku jdi mcm niha,,lepas mak aku sakit aku egat dah tak de pape lg..rupanya tuhan ingin mengujji keluarga kami..aku redha...tapi aku terus hilang kepercayaan pada org tu..pada 7 jun berlaku 1 insiden y nyaris hilang nyawa aku sendiri,,kereta kancil comel aku nyaris terbakar,,mngkin kete tu penat kot...berasap 1 kete..nasib baik aku sempat keluar..lau x memg habis..rentung aku...hehhe...nyawa aku masih pnjg..wlau bagaimanapon aku redha segalnya...nanti aku smabung balek la yea.penat nak tido...bye...